Tema: Re: Kokias zvakes?
Autorius: arulis
Data: 2010-07-25 20:30:30
nu tai pafleiminam - kur klystu?
chuli zaibolaidziu galai daromi smailus? sustatyk du strypus greta ir paduok
nuo trecio strypo kilovoltine itampa - mus i smailu o ne i buka.

kad dujom esant reikia didesnes itampos pramusti - faktas. kad man sudege 2
babinos per 10-20kkm - faktas. kad pastaciau platinines zvakes ir dar viena
babina ir nuvaziavau gal 50kkm ir sekmingai toliau vaziuoju -faktas. gal
galejau ir apseiti be tu zvakiu, tiesiog tarpasumazinti reikejo zvakem.

aisku gali buti sutapimas,