Tema: Re: Gavau meilu, kanka?
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-22 18:20:50
ko tu cia purkstauji. kur kas nori ten tas pila.. kazkam ten patogiau,
kazkam labiau patinka, ir pan. tam ir yra marketingas ir kaip tu saldaini
renkiesi pagal spalvinga popiereli taip kazkas kura pagal degaline..
ir jis gal gali leisti sau moketi 2-3 cnt brangiau nei kad tu, nors tu
sutaupai tarkim nuo 20ltr po kelis cnt kas pasidaro keliasdesimt centu ir
tikrai neverta vaizuoti ieskoti kitos degalines..

kazkada stebejau situacija degalineje:
ateina moteriske ir sako kiek nuolaidos gausiu su sita kortele, pardaveja
ten kazkiek atsako. pasiskaiciuoja kad litro kaina x. Sako, atsiprasau per
brangu pas jus. Va anoj degalinej (kur uz keleto kilometru) kainuoja 1 cnt
pigiau. Ka tik ten buvau, bet netaip susiskaiciavau ir nueina. ziuriu vel
isima zarna, uzsuka baka ir isvaziuoja. Tai ble kiek ji sudegino to 1cnt
beieskodama?