Tema: Re: Karutis iki 20kLt
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-16 12:32:58
aš ble kaip papūga kartoju, kad golfas automatas irgi mieste link dešimt
ims, o tu vėl apie sąnaudas. Tai pirma. Antra, jūs tikrai tokie naivūs kad
galvojat, jog 10m senumo nujotam dyzely nelys jokios bėdos?

Nekalbant jau apie variantą, parduodu už 10kLt turimą benziną, perku už
20kLt dyzelį ir tada jau taupau taupau tapau. Dujas tegul deda į pežą :)

Ar čia tas atvejis, kai skalbenkė blogai skalbia, nes negraži? :)