Tema: Re: REQ: gumine sachta laidam tarp dureliu
Autorius: bleketas@work
Data: 2010-07-16 11:13:54
nu kodel nepatiks...as apie tai pagalvojau, bet gimtoji zarna gausiai
didele... aba teks ziureti, gal yra laisvu kontaktu esamose jungtyse, bishi
mazochizmo, bet tvarkinga...

p.s. gimtoji zarna labiau tvirtinasi prie fiskiu kuros islenda is duru nei
prie pacio kuzavo....tad butu bedu jos pritaikyme.