Tema: Re: respect Karloff'ui
Autorius: ukw
Data: 2010-07-14 15:35:08
"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:i1kaim$1ti$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai is kitos puses "tavo kaina per didele" skamba kur kas labiau
> staciokiskai, negu "o gal nuolaidele kokia?". ne visi megsta atviruma.

nu matai eskvairai, cia jau kaip kas vertina savo darba.

ash kazkaip elementorishkai darau.  skaiciuoju, kad man norint per menesi uzhdirbti tarkim 2000 litu, tai grubiai tariant viena savo darbo diena turiu vertinti 200 litu. ish tu 200 atmeti visas elektras, vazinejimus, nuomas, mokescius ir kitokias fignias, ir uzhtai gaunasi toks variantas, kad jei matau jog tarkim uzh mago ir kolonkiu pajungima, sutvarkyma laidu ir ttt uzhtruksiu kokias 3 valandas, tai ishkart sakau KAD EIKIT NX SU SAVO 20 LITU :)

atrodau tikrai staciokishkai ir akiplesishkai. nu toks jau ash esu. labai atsiprasau, jei sukeliau jums kazkokiu nervu ir kitokiu nepatogumu.