Tema: Re: COM - valau IT sandeliuka
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-07-14 00:07:39
nu tau tai laisvai galiu :)
5simetu irgi i bagaznika.
tik jei bandysi stiprint antenos signala jis ne tam skirtas. jis yra
statomas prie ivado (antena/kabelis), o toliau pastiprina gauta signala, kad
jis nenusislopintu begdamas ilgu kabeliu iki teliko/splitterio. I antenos
puse jis maitinimo neduos.
Zodziu pabandysi ir matysis.

--
Deivis [persona], Vilnius