Tema: Re: Q: Vairo drebejimas
Autorius: Gintautas
Data: 2010-07-13 13:32:12
Persiprasau uz per didelius pagrazinimus. Diskai nudile ~1mm, katik matavau.
Hmm..padangas buciau linkes atmesti, nes visiskai naujos bridgestone is
egzotikos pries 2 savaites. Prie akiu maciau kaip dedami ten po 10-20gr
svareliai ant ratu ir stendas rode nulius. Nu nebent patys lieti diskai yra
kreivi, masina mano rankose dar tik 3 savaites, negaliu atmesti sito
varianto (kaip patikrint?).
Keiciant traukes ziurejom granatas, lyg ir nebuvo laisvumo.
Na o del geometrijos - buvau pirmas klientas ant stendo po kalibravimo -
manau viskas ten normaliai, be to i sonus masinos netampo.

Del vairo amplitudes irgi padauginau - jei palaidas dreba jis i abi puses
bet ne po 2cm, po maziau, jei stipriai suspaudi rankomis jauciasi
vibracija.Beje, prisiminiau, kad ir per gazo pedala persiduoda vibracija.

Any more ideas welcome.