Tema: Re: OT:irankiai
Autorius: [nemielas]
Data: 2010-07-13 02:57:44
dregmej sekmingai rudyja ir force, ir proxxon, ir tengtools ir net blue
point.
pats kazkada turejau tokia beda, tai panaudojes isvalydavau nuo purvo ir
svariu tepalu sutepaluotu skudureliu dar karta pravalydavau. kaip rudis
atsiradusias panaikintai tai cia jau tik dirbant - pradesi visokius
valiklius naudoti, surudis visai.