Tema: Re: biurokratines pinkles -reikia duju pazymos
Autorius: mrlz777
Data: 2010-07-12 19:54:10
Isregistruojant rodyt masinos nereikia net su senoviniu techpasu, kuriame
ner kebulo numerio, tik va registruojant reiktu nuvezti ta masina. Bet pas
tave "naujo" tipo techpasas ir ten jau visa reikiama info irasyta.

Realiai tai nereikia masinos rodyt ir kai iregistruoji. Ten berods paklausia
registruojant ar tik benzas ar ir duja, pasakai ir fsio. Ai dar svarbu, kad
draudimas butu.

O technikinej tai aisku mokesi ir uz duja, px kas techpase parasyta.

Tu gal kazko nesupratai, nes arba cia ant smugio pasikeite regitros tvarka
ir niekur nepranese, arba tau kazka ne taip pasake, arba nesupratai kazko:)

--

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.