Tema: Re: Masinos pasas ir notarine kopija
Autorius: Vidas
Data: 2010-07-10 10:40:13
Ech, pries kelis metus (berods ~2003) buvo superpaslauga regitroje: tech.
paso dublikatas (kitos spalvos, kainavo berods +19 Lt :)). Jokiu klausimu
nekildavo kur mano dokumentai :) Masina parduodant "senosios" abu pridaviau,
o vat kitam karuciui si "opcija" jau (~2007 gala) buvo nebegalima :( Dabar
techpasiais keiciames, ko pasekoje jei ne su savo defaultinem rogem, tai 90%
be techpasio tenka pasivazineti. Del "viso pikto" stengiuosi tureti bent
kitos masinos techpasi + nedefaultiniame vezime visalaik guli uzgrustas
naudotojo pazymejimas.

Sekmes!

Vidas