Tema: Re: issove zvake
Autorius: Tyro
Data: 2010-07-02 13:57:44
2 variantai, bent man taip siule - 1 - imi galva, dedi ivore, prasriegi,
viskas arti 2-3 simtu. 2 variantas - buna pirkti kazkokios juodos spec
koses, ja apvynioji lyg audeklu zvakes sriegi, isuki, duodi isdziuti, ir
poto gali vazineti ramiai iki sekancio zvakiu keitimo. Sio budo kaina kazkur
50-100 lt. Tos koses yra kazkur vilniuke vietos nezinau, man butu gave kai
reikejo :)

--
Tyro

Peugeot 605