Tema: Re: Del tepalo lygio
Autorius: dirty`deeds
Data: 2010-07-01 18:44:27
Ne, abiejais atvejais lygiai graziai stovejo. Esme ta, kad tie parodymai
skiriasi, kai matuoji su siltu/saltu varikliu. Mane cia tikina, kad jei
siltu varikliu rodo viduriuka, tai su saltu turetu rodyti dar daugiau (bet
rodo kaip tik maziau), nes mol kai siltas variklis, tai tepalas nebuna
subeges i tepalo talpykla. Karocia dar kart patikrinsiu su saltu ir tada bus
matyt ar pilt ar ne. Mistika kokia tais. Dekui.