Tema: Re: Q: klausimelis del lenkisku KET
Autorius: GiedriusZ
Data: 2010-06-28 18:59:39
Na kiek as pamenu dar laaabai senas taisykles tai ten buvo rasoma taip
(ne lenkiskos, bet manau, kad cia tas pats galioja):
Jeigu pagrindine sekcija yra be jokiu rodykliu tai uzsidegus zaliai -
vaziuoji visomis kryptimis, o jeigu padrindine sekcija yra zalia rodykle
- tai tik tomis kryptimis kur parodyta.
Is nuotraukos sakyciau, kad uzsidegus zaliai - vaziuojaam visomis
kryptimis. Papildoma sekcija - papildomas leidimas sukti i desine
praleidus kitas masinas. Alia lietuviskas kartonas.
P.S. Pats buvau sumises siek tiek. Bet paskui prisiminiau, kad yra ir
toks variantas.