Tema: Re: Peugeot 307 1.6 HDI ir uzsikimses katalizatorius/filtras ir t.t.
Autorius: Marko
Data: 2010-06-27 23:03:17
uoj bled da vienas kur viska sutvarke ir nieko nerado. nebegaliu, esu piktas
po savaitgalio nes geriau kaip niekad, tai va klausyk utenos servizai tu
turbos plovejau katalyzo emejau, imk numery 862097056 cia tox Saulius,
Panevezio ir lietuvos pezu tvarkymo asas. nuvaziuosi pas ji pasukios pirstu
apie smilkini, ir isoperuos tau ta FAP filtra ir vazines tavo osvene ilgai
ir ilgai, tik ar verta ta daryt del osvenes???

http://www.peugeot-klubas.lt/forum/index.php?s=8d5f8b94733211d8a0fa7e97f4efa03e&act=SF&f=14