Tema: Re: Reikia Taurages aiksteliu plano
Autorius: Satrapas
Data: 2010-06-25 12:04:56
Tikrai taip,as nekalbu apie dauztas auto,ten iki kokiu 10 metu senumo,kurias apsimoka davedineti iki normalios busenos.
Kalbu apie >10 metu senumo triperius 1-2 kEur,kurie atvaziuoja sveiki is vakaru.
Negalvok kad tie perekupai kisa pinigus i tuos triperius.
Isblizgina,nuplauna varikli,deda plikas padangas,mirusi akuma,ispjauna katuli ir pn.
Taigi ne aklas esu,paslampinejus po turgu matai kaip ten verda gyvenimas.Nuo tralo nukele,tiesiai i aikstele,isblizgino,kaina +300Eu.
Kaip spidai atsukinejami viduri baltos dienos,tiesiog turgaus aikstelej ir pn.