Tema: Re: del loterijos
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-24 09:27:07
Amber promotion. Kelioniu prezentacija, pasiulymai gaidys, turi but
neprastas lochas, kad nupirkti.
Telika matysi kaip savo ausis, visi gauna "designer watch" pavadinimu OMAX.
Zinau, buvau (beje isileidzia tik su poras, jei eisi vienas - neik), vidury
prezentacijos susinervinau, sakau duokit loterijosbilietable ir eikit nx.

"andrius76" <adzejus@one.lt> parašė naujienų
pranešime:hvsl66$ko6$1@trimpas.omnitel.net...