Tema: Re: geri automatu meistrai Kaune?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-06-22 19:11:47
bet užtai jie gali sau leist duot kažkokią garantiją. Kai tuo tarpu tas pats
veikėjas Alytuj taip ir pareiškė, "aš taisiau chuiną A, dabar sugedo bybienė
B, moki iš savų". Vėl  nuėmimas,  uždėjimas, ardymas, tepalai etc. Kita
vertus, jei atvažiuotum į Davantą 50kkm rida ir kažkokiu aiškiai išreikštu
gedimu, vargu ir jie ar pultų viską iš eilės keist. Bet kai tipinės ridos
prasideda nuo 200-300kkm, tai pats supranti, kas belieka.