Tema: Re: KB
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-06-21 12:45:25
Kas per atrama? Amortiko? Lyg ir nekliba, beto garsas nevisai is tos vietos
sklinda.

Siaip pakaba sutvarkyta ir patikrinta. Ziema keiciausi rato guoli, tai tuo
paciu laisvus ant ribos sarnyrus pasikeiciau, patikrinau stabilizatoriu
traukes ir stabilizatoriaus ivores. Salenblokai irgi paklibinus pakankamai
standus pasirobe ir be didesniu isoriniu pazeidimu. Neseniai keisdamas vairo
traukes patikrinau antgalius, sutepiau per naujo.

p.s. prie simptomu pamirsau pamineti kad garsas sumazeja arba isnyksta per
duobes vaziuojant posukyje. t.y. kai issuktas vairas i bet kuria puse.