Tema: Re: varsuva
Autorius: Linelis
Data: 2010-06-22 11:04:05
Laikas greit bega, bet furu nemazeja o ir miestukai niekur nedingsta :)))

Per Ostroleka anksciau vazinedavau, ale uzknisa daug miesteliu ir rizikuot
susimoket bauda
1. jei jau papuolei per pika, tiesiog reikia susitaikyti su ta mintim,
nu arba sustot papietauti kokiai valandelei kitai, ir pats pailsesi ir
masinos issivazines,
tiesiog kito varianto nera, nes jei lysi aplink varsuva, ten irgi daug firmu
ir taip pat ir visur buna uzkistas trafikas.
2. Dazniausiai vaziuoju sekmadieni i vakara, ale kazkaip kamsciu nelabai
pastebeta.
jei tu lysi per Ostroleka, tada jo, nudusi, bet jei anksciau aprasytu
marsrutu per Ostr.Mazowiecka - manau nieko tragisko nebus.

Apskritai - nusiraminkit ir vaziuokit per ta lenkija, viskas ten su ja gerai
:)))
kai daug planuosi, tai sudas gausis. Varem i oro uosta, naktis, paskaiciavom
laika su uzsimetimu,
jokiu trafiku .... tik pyst fura per visa kelia ... pravaziuot neina ...
padejom 2val su apvaziavimais, vos spejom i lektuva :)))