Tema: Re: Audi 80 (b4) TDi
Autorius: audis
Data: 2010-06-19 00:04:50
Reikia kasdien vazinejimui i darba apie 170 km. todel sis pats geriausias
variantas. net nenumanau geresnio. nerudyja/labai ekonomiskas
variklis/didele dali remontu atlikciau pats (isskyrus elektronika bei
varikli su greiciu deze)/pigios dalys ir dar kalnas pliusu.
Del kainos tai siek tiek perlenkiat, is vokietijos uz tiek galima rasti
drasiai, buvau kauno turguj, yra variantu tikrai nemazai, tik noreciau
nusipirkti "sedi ir vaziuoji" varianta, kad nereiktu TA, signalizacijos ir
pan.