Tema: Re: Diagnostikos kompiuteris....... koki rinktis?
Autorius: Donce
Data: 2010-06-18 09:13:29
nu Lexia su Clipu tai kaip ir dileriniai preitaisai skaitosi, su jais jau
gali programint skersai isilgai :)
pagal tave gali suvardinti zmogui ir kitus dilerinius prietaisus... :)
zmogus nori universalaus prietaiso kodams skaityti kaip suprantu, launchas
rodo kazkiek ir parametru veikiant motorui ir pan :) nedek jo i suns dienas
:)

--
Donce