Tema: Re: Vaikas priekinej sedynej
Autorius: Salamaleikum
Data: 2010-06-17 09:02:54
tai zinai kiek kartu mieste stoji prie sviesoforu, kamsciuose ir ne tik...
cia viena
o kita gi sakiau, kad didysis prieky butu, o zaistu su mazaja mama gale
atsisedus, o kai mazoji keliais menesiais pauges, sedes abu gale (kaip
dideli :)))
ir seip cia tik pasvarstymai, nes man paciam nera didelio noro vaikus prieky
laikyt, as tik teoriskai svarsciau kas butu jei butu.