Tema: Re: Lochatronų paradas online.
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-06-16 11:27:05
Nuorodoje tekstas nemirtingas :DDDD

Sveiki,
as cia naujoke, bet noreciau paklausti toki klausima. i savo lanceri 2,0L
pilu 98 benzina nors galima butu pilti ir 95, (ant dangtelio parasyta min
92, bet tokio jau nera kolonelese), dauguma toki ir pila ir didelio skirtumo
dinamikoje nejaucia, bet 95 truputi daugiau valgo, o kainu skirtumas nera
zenklus.
As siandien noreciau pabandyti uzhsipilti dyzelinio kuro, nors jis ir nedaug
brangesnis bet va pas kaimyne 1,9 pasatas ir pas ja mieste valgo apie 6L, o
mano lanceris beveik 12L!!! skirtumas du kartai! Galvoju zenkliai
sutaupyciau, bet kas mane jaudina ar nuo dyzelio nesumazes mano
automobiliuko dinamika, papasakokite kas pila dyzeli ar labai dinamika
sumazejusi?
P.S. iskojau panasios temos pvz. "koki kura pilti", bet neradau.