Tema: Re: Auto itampos inverteriai konverteriai ?
Autorius: bomanz
Data: 2010-06-15 22:29:58
pjezo wrote:
> gerai, tada atsakyk man prasau- per kiek as laiko sunaudosiu baka benzino...

Jei labai nestabdydamas važinėsi Vilnius-Klaipėda ir atgal tai maždaug per 7
valandas :)

> arba per kiek laiko benzo baka suvartos pirmojo temos autorius.
>
> nes toki klausimai lygeverciai tai "kaip greit inverteris nusodins akuma"

Keista, bet yra žmonių kuriems sunku išspręsti uždavinį 'koks vidutinis
automobilio greitis, jei 100km iš Kauno į Vilnių atvažiavo per 1.2 valandos'.
Jau nekalbant apie uždavinį 'kiek maždaug srovės vartoja 100W 220V lemputė'.