Tema: Re: del zenonu
Autorius: Miegapele
Data: 2010-06-15 15:18:36
nu padare klaida. reikejo is karto ant tralo ir i tech apziuru centra kur
atestuoti darbuotojai nustatys ar tokio lempecko ar ne. Ko pasekoje tektu
susimoketi uz tralo paslaugas ir apziura bei is naujo ta praeiti. pareigunas
juk turi teise sulaikyti transporto priemone jei si neatitinka tech
reikalavimu. Gaila kad pareigunai nesinaudoja visomis jiem suteiktomis
teisemis. Tiesa pasakius kyla noras isigyti paintbolo sautuvei ir
atvaziuojanti is priekio zenonininka apsaudyti.