Tema: Re: Istraukejas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-06-08 18:27:34
nu tai apie LT ypatumus buvau parašęs tame pačiame poste, bet nutryniau ir
pasilikau sekančiam :)

Tai vat taip turbūt ir gaunasi, kad tipo sutaupo, o paskui užuot vežę mišką,
tampo kamazus iš purvynų, laukia kol anuos sulaužytus suremontuos blablabla,
o paskui finale verkia, kad nieko neuždirba......