Tema: Re: auto dyzelinio
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-06-07 22:12:02
17 maisu cemento su Golf II eina "ore". Visi maisai sumesti i bagazine.
Vezimo atstumas - 10km.
108vnt tvoru stulpams muryti blokeliu, vieneto svoris ~7kg. BEVEIK visi i
bagazine. Likutis ant sulenktos galines sedynes. Vezimo atstumas ~60km, eina
"ore", t.y. tarp duslintuvo ir asfalto beigi suliniu dangciu dar lieka
"prosvaisa".
..