Tema: Re: Del paliktu auto
Autorius: Monas
Data: 2010-06-07 14:25:07
Nu jei ilgai ilgai nenaudojamas, pradideda visokios oksidacijos ir kiti
procesai, ko pasekoje automobilis linkes i zeme sulysti su visais jame
esanciais skystimais. Tai tokiu atveju turbut jau tarsa skaitosi. Nu arba
jei pvz savo kokio X5 normaliai pasistatyt negali per toki kevala kuris jau
metus ar daugiau nejuda is vietos tai irgi tarsa jau ane? :D Cia liaudiskai
bandziau paaiskint.

As tai beveik kasdien lakstau marsrutu Kaunas - Kaisiadorys ir man idomiai
ziurisi pora kombainu paliktu laukuose. Idomu ar cia uzsiskaito kaip gamtos
tesimas? Suprantu, kad nieko X5 jie nemaiso, bet gamtai vistiek turbut
skauda?