Tema: Re: priekinis stiklas
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-07 13:30:42
Klausimas prie to pacio:
Vakar radau iskilusi  priekini stikla, iskilimas kokie 20 cm i virsu
keleivio puseje ir smulkus iskilimai dar i visas puses nuo smugio centro.
Auto 1998 Opel Astra, netgi kasko draudimas yra pasirodo ir ten sutarty
parasyta kad netaikys francizes viena kart metuose butent priekiniam stiklui
bei zibintams. Tad  pries skambinant kokio atsakymo is draudimo tiketis, gal
kas zinot is patirties? Nes ten aisku prades burti visaip tad noretusi pries
tai zinot kaip is tikruju turetu buti. Turetu turbut ir nusidevejima tada
paskaiciuoti? Idomu kiek tokiu metu auto tas nusidevejimas skaiciuojamas? Ir
is vis kaip su tuo nusidevejimo skaiciavimu stiklams, jeigu neimanoma
normaliai ideti nenaujo stiklo, tai man kaip ir dzin ar tas stiklas naujas
ar ne, man reikia nesuskilusio, tad jei keistu tai tik i nauja kaip
suprantu. Tad kodel as tureciau damoket ta nusidevejimo skirtuma? Tiesiog
kaip realiai buna su skilusiais stiklais ir kasko draudimu, papasakokit kam
teko pasinaudot. Aciu.