Tema: Re: stabdziu skyscio keitimas
Autorius: egis
Data: 2010-06-02 14:17:04
smulkmena, bet man po panasios operacijos (oras sistemoj vietoj stabdziu skyscio) dar teko pakeist pagrindinio  stabdziu stiprintuvo cilindriuko gumas ... gal tik sutapo, nzn, bet sekanty karta keiciau jau pilnai skycio neisleisdamas, dapylinedamas nauja, kaip kad auksciau patarinejo jau...
p.s. masina opel vectra a buvo, jei tai ka keicia
--

egis
E39 530dA '00