Tema: Re: stabdziu supportu remontas
Autorius: CodeC
Data: 2010-06-01 22:25:13
On 06/01/2010 10:21 PM, Dainiushas wrote:
> tu labai daug aiskiniesi. Mazai laiko lieka veiksmui

cia apie ka? kad susizinau darbo laika is anksto?:)
uztai poto nereikia greicio virsyti ir skubeti. is vakaro normaliai
susiplanuoju diena ir laika - kada, kur ir per kur vaziuosiu ir visur
ramiai speju... kitiem gal geriau lakstyt po kelis kart pirmyn atgal ir
verkt poto i newsus apie mentu akcijas ir fotografijas :)
sekmes planuojant savo laika ir tau.