Tema: Re: Reikia komentaru del auto iki 10000 Lt
Autorius: Monas
Data: 2010-06-01 16:20:07
Grozis skonio reikalas. Man tinka, o pvz koks saab netinka visai :| Nu i ka
padarysi? :)
O is technines puses nu nzn, kol kas nenuvyle dar smarkiai. Pasilakstymam
turiu kita, sitas suprantu kad nevalina ir turbut net 2.5 120kW nevalina
kiek noretusi. Bet kaip ten sako, greit leksi - letai nes, tai per akis ten
to valinimo is tokio dydzio, tokios kainos ir tokio lygio auto.