Tema: Re: Padiskutuokim, kodel nieks nenuomoja traktoriukiu-vejapjoviu.
Autorius: zigmas
Data: 2010-05-31 11:19:54
tai cia tiem kas nori nuomotis priekaba reikalinga, o ne tam kas nuomoja, tu
nuomoji ne priekaba o traktoriuka, aisku prie to pacio gali ir nuomoti
priekaba, kazkada nuomavausi kaip savo neturejau tai 50 lt para. Nu tai
jeigu nuomoji priekaba ir traktoriuka, nu tai gali pimti kokia tarkim 200 lt
parai, bet b...is zino kiek bus klientu ir kokia bus paklausa. Tarkim per
savaite isnuomoji 3 paras(manau butu neblogai) jau 600 lt *4 = 2400lt/men,
sezonas 6 men * 2400 = 14400 lituokliu, minusuoji kokia 2000 lt ant daliu ir
panasiai apie 12000 lt, per metus atsiperka, sekantys metai jau navaras,
aisku galima toki traktoriuka ir ziema nuomoti sniegui nusipusti ir panasiai