Tema: Re: Q: nanaudojamas auto ir jo pirkimas
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-05-25 15:40:59
nia nu zinoma galima situacija traktuoti ir sitaip :)
Bet nieko panasaus - pati savininke koki pusmeti skelbesi aktyviai
pardavinejanti, bet uz protui nesuvokiama suma.
Kitas niuansas - as sita masina noriu "isgelbeti", o ne uztilizuoti ant
metalo, ka sekmingai padarytu kiti potencialus pirkejai (jeigu tokiu isvis
bebuvo).
Ir dar - kai masina stovi kieme apsipylus tepalais ir uzsima brangia veita
po langais, visi tuoj pat bega skusti, o cia dar ir gera darba zmogus nori
padaryti - tai ne, santazuotojas... reketininkas...mafijozas...zmogzudys :)