Tema: Re: Elektrikas Kaune
Autorius: Darienas
Data: 2010-05-25 15:25:39
kaip ir rasiau man pramuse salnika oro kondicionieriui. Kaip viena is
priezasciu buvo ivardyta, uzkaito, sukilo perdidelis slegis nesisijunge
mazasis ventiliatorius, ko pasekoje pramuse radiatoriaus kamscio salnika.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5143 (20100525) __________

http://www.eset.com