Tema: Re: Kaimynai, mentai ir ale nenaudojamas auto...
Autorius: Vitas
Data: 2010-05-14 22:20:47
Ne, aišku TU gali laikyti tris mašinas kieme, dvi pardavinėti autopliuse
pusę metų. Kaimynai tai px, gali ir kitur prisiparkuoti. O TU tai gali ir
visą tralą atsivežti ir išrikevęs kieme pardavinėti dar metus autopliuse,
kaimynai taigi px.O jei nenupirks tai galesi prasitiesti iš laiptinės (!)
kabelį elektros, kad nereiktų mokėti už elektrą ir pasijungęs bulgarkę
pjaustysi ant dalių visas mašinas, kaimynai gi px, koks jų reikalas iš
vis... :)