Tema: Re: corola 2D nesikuria?
Autorius: padugne
Data: 2010-05-13 17:00:56
On Thu, 13 May 2010 16:25:43 +0300, ukw wrote:

> baikit bled verst visas bedas ant tu signalizaciju ir pastipusiu reliu.
> siulyciau pasidometi, kokiu principu ten rele dirba, tada gal kitaip
> kalbesi :)

Kur "ten"? Kaip statytojui susisviete taip ir idejo. Su tikslu kad
nesuveikus relei neuzsikurtu. Reiskia jei rele pastiptu tai ir neuzsikurtu.

Man paciam yra taip buve. Po 10 metu eme ir pastipo signaliacijos rele
blokuojanti viena is variklio davikliu. Atvaziavau, pastaciau ir baba,
nebesikuria. Teko lupt pypso rele ir kist vietoj pastipusios.

--
kthxbai.