Tema: Re: Ar naudinga atjungti akumuliatoriu ilgai nesinaudojant masina?
Autorius: Sauliusv
Data: 2010-05-13 13:25:25
Priesh kelis metus darbe pagaliau perskaiciau saugos darbe taisykles.
Ten visokias darbo su videoterminalais, prieshgaisrines ir imones transporto
naudojimo.

Tai kokiu perliuku radau transporto naudojimo taisyklese:
1. Nenaudoti beshvinio benzino.
2. Nakciau ziemos metu ishleisti vandeni ish aushinimo sistemos.
3. Ilgai laikant mashina garaze atjungti akumuliatoriu
ir t.t.

Tai atsakinga uz sauga imoneje ilgai parinau shitais punktais. Pats
stebejosi ish kur tokie atsirade.

Sauliusv