Tema: Re: Pasiūlė vandeniu cilindrus prasiplaut...
Autorius: ZRimaZ
Data: 2010-05-10 11:37:21
Pries kelis metus berods Rover forume teko kazka skaityti vieno Kauno
varikliu meistro, besibazuojancio kazkur Aleksote - kiek prisimenu, jis tai
daro ir jau senokai bei sekmingai. O meistras, kiek prisimenu, ne siaip sau
Jonas is garazo, bet rimtas specas. Sorry uz tokius aptakius parasymus, bet
neprisimenu nieko konkreciai - nedomino manes tas reikalas... Reiketu Rover
klubo forume paieskoti...