Tema: Re: Lambda zondas (jaguar serviso tesinys)
Autorius: kardanas
Data: 2010-05-06 10:30:06
siuo atveju 90% kad katulis jau praranda efektyvuma ir 10% kad liambda biski
meluoja. Jei visgi katulis dvesia galima bandyt zonda isukti per 2cm
prailginima kad nebutu tiesiogiai duju sraute. Pastatyti elektronini
emuliatoriu vietoj zondo signalo arba bandyti kisti nauja katuli.
"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
tai ko ishkart apie katuli nesakei, o tai turba pazekit turba.. ;)