Tema: Re: Klima neveikia :(
Autorius: renookas
Data: 2010-05-05 13:01:42
o tai nera kitu masinu? Mano galanto klima siandien zuklynijo tai dirzas
uzsidege. Nu irgi nieko ispudingo, tik daug dumu... aisku numaciau kad taip
bus, bet tai px. bet kai perki automobili kazkaip naiviai tiketis kad px,
cia tik pardavejas tingejo dirza uzdeti tai zinai kvaila atrodo...Primesk
koki 1000 Lt remontui, jei sutaupysi dziaugsiesi kad sutaupei.