Tema: Re: Kur tokius det? -- EBA 864 --
Autorius: Servisas
Data: 2010-05-04 16:00:18
As nuveziau tenais 4 padangas pries kelias savaites, niekas nei puses zodzio
nepasake. Kita karta dar sumaniau atsikratyti papildomai ir senos masinos
visa pravodke- prie tevo padangu pridejau. Irgi niekas nieko nepasake, dar
diedas palydejo iki specialaus konteinerio pravodkei (jo viduj stovejo dar
ir dujines ar saldytuvai), grizdamas ziuriu, stovi backa su uzrasu
"atidirbti tepalai", tai is vis likau suzavetas, kad yra vieta, kur gali bet
kuo atsikratyt.