Tema: Re: Klausimelis autodujininkams.
Autorius: saulius74901
Data: 2010-05-03 21:08:21
O galima placiau?
Su turimu jungikliu as ir pats galiu isijungt dujas priverstinai t.y.
jungiklio pagalba ijungti voztuva.
Esu baiges elektronikos mokslus, tai manau susigaudysiu ir pats laiduose kas
ir kaip.
O kas per reguliatorius su varztu?
Po jo idejimo reikes jauciu dar ir pareguliuot. Sito jauciu pats be pagalbos
nepadarysiu.