Tema: Re: O kritinei masei nebereik shalmu pagal KET?
Autorius: spirit
Data: 2010-05-03 11:13:31
Tai del to ir reikia kiekvienam atsirinkt, reikalingas jam salmas ar ne. Jei
mano didesne dalis vazinejimo Labanoro girioj iseina, nesinori, kad girtu
vietiniu tykanti policija uz salma uzraukinetu. Po Vilniu pastaraisiais
metais dviraciu keleta K km isukau, salmo nepanasu, kad reiktu. Paskutinius
pora metu ir pyrda birbinau, tai mano pastebejimu auto/moto/dviraciu
vairuotoju tarpusavio supratimas yra tikrai neblogas. Ir praleidzia ir
uzleidzia ir pamato:). Kad vienas is simto pasijaucia nuskriaustas, tai
naturalu.