Tema: Re: davana
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-25 15:42:34
Na cia kaip kam. Manau irgi svarbiausia nepamirsti ir pasveikinti:) as vakar
"prisiminiau" visus kurie mane pamirso:)

O kas link dovanos - tai kartais tikrai geriau vokelis nei kad nereikalingas
daiktas kuriam paskui vietos reikia dar ieskoti. Draugui vokeli dovanojau
tai po siai dienai dziaugiasi koki gera laikrodi pasidovanojo sau, ir kita
zmonai nupirko. Abu labai patenkinti. o as jam aisku nebuciau vienas
nupirkes kazko tokio.

Vienam draugui pinigus ne i vokeli dejau o i dezute. Yra medines skrynutes
su ale sokoladiniais eurais, litais, nu tipo pilna saldainiu. i dugna tikru
pinidu. ir draugai buvo nustebinti siuo siurprizu.

Jei originaliau kazko, tai reiktu pagalvoti. PAsiulyciau buteli i baliono
vidu ikisti, bet vestuvems netinka, nes jauniesiems labai nepatogu butu,
nebent prie tinkamai parinktu zodziu susprogdinti baliona ir iteikti buteli,
geles ir vokeli.