Tema: Re: Nuomones apie Suzuki
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-03-24 18:24:50
Del Subaru Justy - buvo naudojamas Suzuki Swift kebulas, prie jo prilipdyta 
Subaru transmisija, vaziuokle ir variklis.
Legendiniai 1.3 litro twin cam 16 voztuvu varikliai (naudoti bagiams ir 
megejiskoje aviacijoje) buvo isties puikus kurinys. Trukumas buvo vienas - 
jautrumas xrenoviems ir no name'niams tepalams - uzkaisdavo skirstymo 
veleneliai, o, kadangi atlieti buvo su maksimaliu islengvinimu - luzdavo. 
Gudziais 1999m velenelis, uzsakant is sandeliu Suomijoje, kainavo 1400 Lt...

Po Swift GTi beveik 5,5 metu eksploatavau Swift sedana su paprastu 1.3 
litro, 68ag monoipurskiminiu varikliu. Isskyrus nelemta giminyste su Opel 
rudijimo atzvilgiu (koroduoja "ant akiu") - visais kitais planais buvau 
LABAI PATENKINTAS siuo automobiliu. Vid.kuro sanaudos niekuomet neislipdavo 
is 5,5 litro (75:25 uzmiestis/miestas).

Suzuki pigumas Lietuvoje (isskyrus Vitara - bo jau visi pazista) - tik 
todel, kad "ne vokiskas". Kita vertus - toje pacioje Vokietijoje iki siolei 
Suzuki kotiravosi pigiausiuju segmente (ypac isskiriant pagamintus 
Vengrijoje), kaip mazalitrazis 2-as ar 3-ias seimos automobilis su 
120-150tkm ridos resursu. Tas resursas apsprendziamas ne mechanizmu 
sudilimu, bet velgi - siaubingu kebulu neatsparumu korozijai. Savo akimis 
Moletu plento srote 2004/2005m (berods?) ziema maciau Swift'a, pagaminta 
2002m gale, eksploatuota Fuldos-Kasselio rajone 2 metus. Druskos savo 
mirtina ir nebepataisoma darba spejo atlikti per tiek trumpa laika...

Wagon R+ pagrindinis privalumas siais laikais - "nu net narkomanams" jis 
neidomus. Tikrai nereikes nei signalizacijos, nei kitu pribumbasu, jo 
tiesiog nevogs.
Su 1.2 litro sirdele laisvai pakaks 7 litru kuro mieste.

"Kestas" <nesvarbu@nesvarbu.lt> wrote in message 
news:gqamqt$un6$1@trimpas.omnitel.net...
>>   Tai stai, be ypatingai bjaurios isvaizdos, del ko dar gali buti pigus ?
>
> pigus, nes Suzuki Wagon R+. apie toki dauguma net nera girdeje, todel 
> niekas jo neperka. kadangi masina neturi jokio ivaizdzio, tai nera ir 
> sekeju, kurie galetu moketi uz retuma ir isskirtinuma. lieka tie, kuriems 
> tiesiog reikia kokio nors pigaus automobilio. o tokie labai daznai renkasi 
> ne pagal automobilio kokybe, o pagal detaliu piguma (nors realiai detaliu 
> pigumas be kita ko parodo, kad automobilis tiesiog dazniau uz kitus 
> genda). zodziu, detaliu nera - automobilio niekas neperka. visi sie 
> faktoriai lemia kaina.
> o siaip, jeigu jis bent jau artimas kitu japonisku markiu kokybei, tai uz 
> koki WV, Opel ar tuo labiau prancuziskus tokio amziaus automobilius tikrai 
> neturetu buti prastesnis. o toliau - loterija, ka tau pardavejas sugebes 
> iskisti..
>