Tema: Re: pamastymui : sviesoforas
Autorius: Nabletas
Data: 2009-03-23 21:42:29
Man buvo panasi situacija Kaune. Papasakosiu kaip issisukau:
Trys juostos, trecia- sukti i kaire su papildoma sekcija.
Man pries pat nosi pradeda mirkseti papildoma sekcija, sumirksi gal du
kartus as padidines greiti ivaziuoju i sankryza ir pasukes i kaire pataikau
tiesiai i uzdarbiaujancio patrulio nagus.
Patrulis sako vaziavai per draudziama
As - kad ne.
JIs sako jau nebedege papildoma sekcija.
As sakau negali buti - normaliam mieste ale Vilnius papildoma sekcija kiek
pamenu mirksi tikrai daugiau kartu nei 3 (man atrodo 5 kartus), o Kaune
pasirodo mirksi 3kartus . Geltono sviesoforo signalo nera, taip pat ir
raudono. Sakau is kur man zinot, kad taip trumpai mirksi Jusu sviesoforai ?
:)
Kalbejomes gal 15 min. As primygtinai prasiau, kad rasytu protokola, bet
matesi, kad labai kysio nori. Reziume atidave dokumentus ir palinkejo gero
kelio.
Siaip tokiu dviprasmiu situaciju galima butu isvengti pastacius ant
papildomu sekciju visas spalvas.
Nes tamsiu paros metu nezinomoje vietoje esant blogam apsvietimui tos
nesvieciancios papildomos sekcijos galima ir nepastebeti.
Va tokie mano pamastymai.

Gero vakaro visiems.