Tema: Re: is praktikos
Autorius: zigmas
Data: 2009-03-23 14:23:18
karocia,jeigu zmogus protingas jis visada issisuks, pasakys, man pasidare
labai bloga ir as staigiai stabdziau, nes negalejau vairuoti ar pan ir
viskas.
Kazkada seniai taip mentus apduriai, sustojau prie zenklo sustot-stovet
draudziam, isleidau zmogui trumpam,nes nebuvo kur statyt masinos ir laukiu
kol zmogus greit gris, ziuriu per veidrodeli mentai atvaro, pasakiau, kad
labai bloga pasidare tai sustojau, tai iskart atsikabino, dokus tik
patikrino ir isvaziavo