Tema: Re: Rekomenduokit auto
Autorius: ft
Data: 2010-05-01 18:22:25
Noriu: ekonomisko, patikimo ir auto su mažom exploatavimo (remonto)
išlaidom.

Pagal situos kriterijus, limuzinai automatiskai atkrenta, nes netenkins bent
vieno kriterijaus: bus arba labai neekonomiski arba labai brangus remontas,
smartai atkrenta, nes bus nepatikimi. Taigi lieka vidutine klase.

Jau tiek daug skaitineju visus forumus, kad man rodos sis mano klausimas
akivaizdus, kuris kyla visiems kurie iesko naujo auto. Tik niekur nerandu
atsakimo, nes lietuvoje visi linke tik peikti ir apmėtyti vieni kitus š..