Tema: Re: Q: dodge caliber +/-?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-04-30 14:37:47
"VaLco" <valco_trink_@takas.lt> wrote in message
news:hr8jcv$sd3$1@trimpas.omnitel.net...
> tai uz atitinkama kaina gauni atitinkama kokybe.
    Man buvo keista, kad kazkokioj shudinoj grynai italiskoi vietino kaimo
nuomos bendrovej uz sudrozta auto paprase brangiau (+uzstato GRYNAIS apie
1000Eu  :-))  ), negu tam pat kaime issinuomojau is hertz'o nauja polo....
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5074 (20100430) __________

http://www.eset.com